tisdag, juni 02, 2009

Early morning day

Jag förstår inte vad som hänt! I hela mitt liv har jag varit otroligt morgontrött. Jag har mått fysiskt illa av att gå upp tidigt. Mitt sömnbehov har varit jättestort. Och nu vaknar jag plötsligt tidigt varje dag. Ibland extremt tidigt. Inatt vaknade jag kl. 3. Men då kan man ju inte gå upp! Klockan 5 var jag fortfarande klarvaken. Kvart över 5 gick jag upp. Solen var uppe och morgonen alldeles ljummen. Jag hämtade tidningen, åt frukost och läste noga alla delar. Sedan var klockan 6. Då gjorde jag mig i ordning. 10 minuter i 7 var jag på jobbet. Klockan 17.20 gick jag därifrån. Då hade jag haft möte, möte, möte och så lite möte till. Något var inte så kul! Nu sitter jag i soffan och känner mig ganska trött. Får se när jag vaknar imorgon.

Inga kommentarer: