söndag, augusti 27, 2006

Trädgårdsmässa på Sofiero

Igår var jag och min väninna Eva på efterlängtad trädgårdsmässa. Vi har längtat sedan förra året och så höll hon på att missa den p.g.a sjukdom. Men iväg kom vi till slut och sedan gick vi där och njöt och shoppade loss. Vi föll båda för en jättesöt glasskål med kupa

Den passar bra här hemma bland alla mina andra glaskupor och ostkupor som jag kan visa en annan gång. Här kommer lite fler bilder från mässan och en underbart härlig dag!

Massor av fina grejor!

Fint inslagna tvålar. Ett jättebra tips för "gåbortspresent" Jag ska snarast inhandla fina tvålar, en fransk tidning och lite grovt snöre och starta paketinslagningen.

Se vilka underbara buntar med lavendel och här kommer den franska tidningen också väl till pass.

Nu måste jag nog sluta blogga för idag och smälta allt det här. Inte helt enkelt att lära sig allt detta. Men kul var det!

2 kommentarer:

Minna Mercke Schmidt sa...

Visst var det en härligt tillställning. Kul att se att du gillade samma saker som jag!

Minne sa...

Det verkar som om vi var många bloggare på Sofiero:)