onsdag, augusti 30, 2006

Håll tummarna!

Nu har jag lyckats ladda in bilderna i datorn. Så nu ska vi se om jag lyckas visa dem för er. Tänkte visa några av mina loppisfynd från i somras. Loppisar är en av mina sommarnöjen och i år hittade jag bl.a dessa fina gamla tallrikar och den fina koppen.

Något annat jag är glad för är de är fina trädgårdssaxarna som jag köpte i somras. De lade jag på en fin gammal sprucken bricka i vardagsrummet så jag kan se dem hela tiden.

Snart ska jag visa hedersplatsen där Madonnan ska stå! Håll ut så kommer bilderna snart!

5 kommentarer:

vero sa...

Hej, hej!

Jättefina tallrikar du har fått tag på. *avis*...just blått porslin hör till mnina favoriter. Det är så lantligt sött. Tänk vad man kan fynda på Loppis :)

Tia sa...

hei :)
Du har vært heldig på loppis! Koppen og fatene er nydelige.
Vi er ofte i Sverige på ferie, når jeg ser et skilt med "Loppis" blir jeg glad, bare måå innom :) Det er moro det!

Hulda sa...

Så flotte ting du har funnet på loppemarked, jeg elsker også å gå på loppemarked. Det blir aldri for mye av den sorten!! Liker bloggen din veldig godt, vil gjerne linke til deg!

Emm sa...

Kan du tipsa om bra loppisar i Uppland/Sörmland. Älskar loppisar!
Jag kan tipsa om Mörkö loppis som är 3-4 gg per sommar, samt loppisen i Vagnhärad som har öppet året om!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei Minne.
Tusen takk for besøket.
Oj så herlig blogg du har.
Koselig at du også liker loppemarket der kan man virkelig finne gode funn, slik som du har gjordt;)Og ikke minst blomster. Jeg kommer innom igjen snart.
Jeg linker deg til min blogg OK.
Ha en god dag.
Klem