onsdag, augusti 30, 2006

Musmatta

Den här underbara musmattan väckte habegär hos mig så fort jag såg den. Tror den kostade 125:- men snål som jag var så tyckte jag det var lite väl mycket för en musmatta. Men jag ångrar mig....... Tänk så många timmar jag kunde suttit och njutit av den. Såg den i ett stånd på Sofieros trädgårdsmässa och måste nu leta och se om jag kan hitta den någonstans. Idag brände jag sonens pizza i ugnen för att jag sprang omkring här hemma och tog kort till bloggen. Det slutade med att jag fick beställa en pizza som vi gick och hämtade. Sonen blev i alla fall glad. När jag skulle ladda in bilderna i datorn så funkade det inte. Jag och tekniken!!! är det någon annan än jag som har svårt med den? Det verkar som om alla är så duktiga och gör så fint med bilderna i sina bloggar. Måste skärpa mig och få fler lektioner av dottern Och länka måste jag också lära mig....

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig den musmatta er!! Kunne tenkt meg den jeg også. Måtte le da du skrev at du tok bilder, slik at pizzaen ble svidd. Kjenner meg litt igjen der, ja!

Hannele på Hisingen sa...

Vilken fin musmatta, verkligen.