söndag, augusti 27, 2006

Äntligen!

Jaha, då har jag äntligen fått en egen blogg! Med benäget bistånd av dottern (hon har gjort allt) kan jag nu alltså sätta igång och skriva här. Har tänkt på detta länge och lustläst alla trädgårdsbloggar jag hittat och blivit mer och mer sugen på att starta en egen. Lite kontsigt kanske att skapa en trädgårdsblogg på hösten. Nu är snart allt det roliga slut för ett tag. Vad gör alla trädgårdsbloogare under vintern? Jag kommer nog att skriva om inredning då, som jag ÄLSKAR. Min stackars man står snart inte ut längre med alla loppisfynd och annat som jag släpar hem. Yngste sonen säger att vårt hem bara består av saker från loppisar och IKEA. Han tycker att hans mamma är ganska konstig som ber att få hans gamla rostiga spikar att lägga i en glasburk som dekoration. Nu ska jag hålla stegen åt maken som ska vingla upp till taket och kolla varför allt vatten sprutar ut på fel ställe. Återkommer förhoppningsvis snart för det här var kul. Hoppas bara att allt det tekniska fungerar. Är inte så bra på det. Hoppas dottern stannar några timmar till!!!

1 kommentar:

vero sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Roligt med en ny trädgårdsblogg...ska lägga dig i favoriterna :)