fredag, februari 25, 2011

Idag

har maken och jag varit lediga tillsammans och haft lite sportlov. Men vi har inte sportat så mycket. Dock blev det en liten tur till IKEA där vi köpte grejer till hallen som vi renoverar. En liten fika hann vi också med bland 1000 andra sportlovslediga. Så blev det lite Bauhaus och K-Rauta när vi ändå var igång. Jag sitter också och "filar på" en text om min mellanbror. Det är viktigt för mig att den blir bra så jag får nog fila lite till. Sen finns ännu en i huvudet om lillebror. Så när jag filat färdigt så kommer de. Ikväll ska jag titta på Skavlan som jag tycker är ett riktigt bra program. Han är en utmärkt intervjuare som får sina gäster att öppna sig och oftast blir det väldigt intressant. Imorgon blir det Mia Skäringers show som jag längtat efter nästan ett år. Jag är så glad att hon hunnit bli frisk och kört igång turnén igen lagom till vi skulle gå.

1 kommentar:

dicentra sa...

Vilken liten fin hörna du har gjort!

Var o tittade på Mia Skäringer förra året i Borås.

Hon var fantastisk,sanslös rolig men också mycket utlämnande!
Det var inte långt mellan skratt o gråt!

M-L