söndag, augusti 12, 2007

En usel bloggare

är jag. På sista tiden har det verkligen varit dåligt med inlägg. Jag tycker själv det är så roligt med bloggare som kommer med många inlägg. Och så är jag själv så usel. Men jag får skylla på semestern. Då har allt gått på lågvarv, så även bloggnerven. Men här kommer i alla fall ett litet inlägg, så får vi se om det blir fler snart. Jag hoppas det. Tänkte passa på att visa att jag i alla fall varit lite kreativ emellanåt. Ett hemmasytt förkläde har jag åstadkommit För att strykningen ska bli lite roligare, och för att man inte ska deppa ihop av att se strykbrädan när man går förbi i grovköket, så fick även brädan ny dräkt. Jag måste säga att jag ÄLSKAR de här rostyget. Inhandlat på RUSTA för en tid sedan. För övrigt har jag emellanåt ägnat mig åt att plocka oändligt goda, stora och saftiga hallon från egna snåret. Ha det gott! Lovar att försöka återkomma snart igen. Har mycket spännande att blogga om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket sött tyg, nu blir allt välstruket hos er fram över antar jag...*ler* Jag borde piffa upp min strykbräda jag med...
/ Vella

MODERN COUNTRY sa...

Oj så flink du er til å sy da jo, og stoffet var jo bare helt herlig :) Er jo helt gal etter rosestoff jeg, fniss