lördag, juni 02, 2007

Less is more..... NOT

Minna skriver i ett inlägg om sitt blomsterbord att hennes man brukar säga Less is more, men att hon gärna fyller ytor med sina fynd. Precis så är det hos mig med. Min man tycker: Less is more medan jag inflikar ett NOT efteråt... i sann Borat-stil. En bild säger väl mer än tusen ord! Så här ser det ut hos mig just nu. Men titta in hos Minna också, hon har verkligen gjort jättefint vid sitt blomsterbord, med flera fiffiga idéer. Dessutom flaggar hon för att det är fritt fram att kopiera, ta efter och låta sig inspireras av allt härligt vi ser hos andra. Ha en trevlig helg alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

En trädgårdshörna i min anda..=) /Åsa

Hem och Lycka sa...

Kan inte göra annat än att hålla med Åsa!

Skatan sa...

Ja det såg verkligen mysigt ut! Där skulle jag kunna stå och skrota i flera timmar - utan problem : )

MODERN COUNTRY sa...

Hehe :) Når begynte mannen å ha greie på hagedekor?
Nydelig er det!

Elzie sa...

Ännu en fin planteringshörna. Ni är så duktiga!
Kram Elzie