onsdag, juni 20, 2007

Länge leve familjen!

Imorgon åker vi till Kållandsö för att fira midsommar. Hos min f.d svägerska. Som också är min mans ex. Och min brors ex. Till Kållandsö kommer också min mans äldsta dotters ex. och deras äldsta dotter. Men min mans äldsta dotter kommer inte, för hon firar med sina yngsta barn och sin nya. Men min mans yngsta dotter kommer, med sin son och sin bebis i magen. Min brors och hans ex, dotter kommer inte, för hon är utomlands och jobbar och passar barn. Hon är lillasyster till min mans döttrar och hon är kusin med mina barn. Min mans och min son är lillebror till min mans döttrar och kusin med deras lillasyster. Förstår ni? På bilden ovan ser ni min bror när han spelar Indian i en pjäs. Han är skådis. Men han är också lite indian på riktigt, för min mormors morfar var Indian. Eller nåt sånt! Sa jag förresten att det ena av mina två jobb är att jobba med barn och föräldrar och skilsmässor?!! Ha en riktigt bra midsommar och håll sams!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir stum av avund. Tänk en sån mångfald. Ha en skööön midsommar. Kram Lene

Anonym sa...

Kära syster! Vi skulle kunna göra ett spel av våra familjerelationer. Att spelas kring midsommar & jul när familjen samlas.......... Vi skulle bli miljonärer! Puss

Anonym sa...

Hihi.. jag har rabblat för mig själv.. hur det här hänger ihop.. tomten är far till alla barnen.. kan fara o flyga.. ni har det värre..=)Trevlig midsommar nu! /åsa

LantlivsAnette sa...

Jaa du..det där var invecklat men kul att läsa...snygg karl har du i alla fall...och du...vi ska försöka att hålla sams..fniss..Kram Anette

MODERN COUNTRY sa...

OJ, det var bare så vidt jeg klarte å følge med her. Jeg tror jammen jeg datt av på veien jeg, kan du tilgi meg? Men ønsker deg iallefall en nydelig midtsommer feiring, kram ;)

♥ Pia... sa...

Ooopppsss.... inte fattar jag nött..men roligt hade jag:) vilken röra..men ..äh får läsa en gång till hur det ligger till..ha en trevlig midsommar ..PIA

Lime sa...

Ha en trevlig midsommar... med familjen :-)

Metteflette sa...

Ha ha ha, dette var gøy å lese!!! Men jeg skjønte ingenting!!!!! :-) Håper dere ALLE får en kjempefin midsommar!

Elzie sa...

Vet inte om jag hängde med riktigt, men det spelar ju mindre roll - eller? Är ju inte något som jag behöver bry min hönshjärna med. Men, kan tala om att vi lyckades hålla sams i går också. Är så glad för att jag har en gubbe som inte bråkar och härjar. Finns nog av det lite överallt verkar det som. Nu ska dessutom gubben ut och fiska. Har fått abstinens av att bygga garage så länge *s*.
Kram Elzie

Anonym sa...

Hoppas ni hade trevligt midsommarfirande - hela familjen... =)