onsdag, juni 06, 2007

En fika i bersån

hos vännen E. i kolonin. Alltid lika mysigt att träffa henne och inspireras.
För att inte tala om hur glad jag blev då jag fick den här underbara gamla rostiga järnpallen av henne. Den har jag gått och sneglat på länge. Den fann genast sin plats hos mig mot muren på baksidan av grillen.
Och så måste jag bara visa min underbara buskros som blommor med massor av väldoftanade vita rosor. Den fanns här då vi flyttade in, så jag vet inte vad den heter. Men ljuvlig är den och jag kan sitta hur länge som helst som en annan tjuren Ferdinand och bara lukta på blommorna! Snart är det helg igen!

9 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Oj så nydelig du har lagd det til oå din terasse :) Flotte roser!!

Anonym sa...

Kikar in hos dig..
Vad fint du har det, fin blogg också.
Så snällt av din vän och ge dig den charmiga pallen.
/S

♥ Pia... sa...

Hej...ååååhhh så fin rostig pall...den skulle jag vilja ha:) och för att inte tala om den vita möbeln..ojojoj..så fin....PIA

♥ Pia... sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Så koselig i hagen til din venninne, og den jernbenken var jo bare kjempe fin...heldig som fikk arvet den!

God helg!

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar pall, sån vill jag också ha ;-)

Anonym sa...

Jag blev lyrisk... vilken pall!!!!!!! och den rosen du har.. något liknande doftande har vi också nu!!! Ha det gott i helgen! / åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så mysig fikahöran ni hade fixat där, verkligen fina utemöbler och grattis till en helt underbar rostig pall!! Så snyggt!! Mari.

Anonym sa...

Hej!
Jag har druknat i din blogg! Så underbar!!!! Både ord och bilder tilltalar mig perfekt. Du drar precis igång rätt inspiration hos mig!
Kommer snart tillbaka. Har lagt dig som länk hos mig, det är väl okej?
Ha det så bra i din vackra värld!!!