onsdag, januari 31, 2007

Onsdagsfynd

Idag hann jag ta en snabb titt på Myrorna och gjorde några små fynd. Jag hittade några påsar med blandade spetsar och dem kunde jag inte låta bli. Visst är de ljuvliga! Den översta fanns det hela sju meter av och den kostade knappt 10:- metern. Den kommer nog få pryda en vacker duk. Några gamla gelekoppar fick följa med hem och kommer säkert till användning och så hittade jag fyra vackra koppar med fat som jag inte kunde motstå och två blåvita gamla tallrikar. Är man samlare så är man! Här kommer också de utlovade bilderna på de vacka korten jag köpte i Lund i lördags, och så bild på en korg med lite fint gammalt linne som jag gärna har framme.

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint at du er tilbake igjen! Flotte ting du har kjøpt i Lund, de kortene er så fine. Har noen med lignende motiv på. Veldig søte. Flotte blonder du har kjøpt.

Hulda sa...

Så fint at du er tilbake igjen! Flotte ting du har kjøpt i Lund, de kortene er så fine. Har noen med lignende motiv på. Veldig søte. Flotte blonder du har kjøpt.