onsdag, januari 10, 2007

Från scenrum till sjukrum

Imorgon ska min älskade bror opereras igen! Usch, jag hatar sjukdomen som härjar i hans kropp. Vi som trodde den var helt borta. Han som är så glad och lycklig i sitt nya hus, med det nya jobbet och så kär i sin fru och lilla son. Och så C förstås som redan lämnat hemmet. Aldrig får man vara riktigt glad och lycklig! Alltid står "faran" och lurar bakom knuten. Svart, hemsk och överrumplande! Låter jag bitter? Lite grann är jag nog det just nu! Men jag vet att det går över sen. Hoppas jag! This one´s for you, älskade bror! Du har en så stor plats i mitt hjärta och jag älskar dig! Jag önskar att jag kunde vara hos dig och hålla din hand. Din varma, stadiga hand som jag kan känna i min om jag blundar. Jag önskar också att sonen i Thailand var hemma igen. Jag skulle behöva hålla om honom nu!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar din bror ett snabbt och slutgiltigt tillfrisknande!

Minne sa...

Tack snälla du. Det var rart av dig!

Anonym sa...

Håper det går bra med broren din, Minne. Skjønner at du har det vanskelig akkurat nå. Det er uvissheten som er verst kanskje. Det at en ikke kan være helt sikker på hvordan det går. Ønsker veldig veldig at det skal gå bra slik at du og din familie blir glade og lykkelige igjen.

Minne sa...

Tack! Det känns skönt att känna ert stöd. Operationen gick bra och min bror mår efter omständigheterna bra.

Hulda sa...

Minne, jeg tenker på deg og broren din. Håper at det går fint med operasjonen han skal ha, og at han kan bli frisk igjen. Klem fra Hulda.

Mia sa...

Hei, Minne. Håper at du og broren din har det bra. Det er tøft med sykdom, og spesielt når det gjelder ens nærmeste. Venter på oppdatering.

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei Minne.
Håper det går bra med deg og at at din bror har det bra etter operasjonen.
Ønsker dere alt godt.
Klem / kram fra Ella

Anonym sa...

Jag önskar och hoppas allt blir bra med din bror! Här kommer lite styrka från mig till dig!

Anonym sa...

Ønsker der masse lykke til, vi får håpe og tro at det går bra!!!

Varme tanker til deg og din familie!!!!