måndag, oktober 22, 2007

Present som värmer

Igår fick jag en mycket fin present. Denna underbara taggtrådskrans. Att sonen tycker att mamma är totalt LOST som blir glad för den gör ingenting. Det som värmer extra mycket är givarens ansträngningar för att ge mig denna gåva. Den är från ex-svägerskan. Som fick syn på den hängande i ett träd under en skogspromenad. Som tog med sig handskar vid nästa skogspromenad för att ta hem den till mig. Bara för att finna att kransen var borta. Sedan höll hon utkik tills den en dag hängde där igen. Då tog hon den med hem, paketerade den och fixade så att en bekant tog med sig taggtråden på tåget alla milen hem till mig. Tänk att göra sig så mycket besvär för att glädja mig. Tack och stor kram snälla G!

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh så omtänksamt...tänk att den hängde där till dig..
Kram Anette

Anonym sa...

Det är ju tur att vi är så nära vänner i våran familj. En taggtrådskrans till sin FDs fru kanske inte alla skulle se som omtänksamt. Det är jättekul.
Kram Gunilla

Anonym sa...

Jag är inte anonym tryckte nog lite fel på nån jävla knapp
Gunilla

Anonym sa...

Vilken fin inredningsblogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt av ex-svägerskan och vad underbar den är! kram