tisdag, april 03, 2007

Vaxduk

är väl egentligen ingenting jag gillar. Men det kan vara väldigt praktiskt. Mina bonusbarnbarn blir bara fler och fler :) och snart kommer säkert egna barnbarn också. Då är det väldigt bra med vaxduk! Och på min shoppingtur igår fyndade jag denna underbara vaxduk. Rusta igen och bara 49 kronor för en stor du på 140x180 cm. Snabbt ryckte jag åt mig två stycken. Och det rosa durkslaget kunde jag heller inte motstå. När jag kom hem med allt sa yngste sonen först lite surt: Måste allting här hemma vara med rosor? Men till och med han gillade bordet:) Fast vaxduken tittade han mycket skeptiskt på och fnyste sedan innan han återvände till datorn. Och på väggen i vårt sovrum hänger dessa två tavlor med......just det ja.......rosor.

12 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.inreda.com/produktVisning.asp?kat=38

Hittade på inreda.com, blommor man kan klistra på och dekorera sin soptunna ha ha ha
Då tänkte jag på dig!

Stina sa...

Tack, vad du är snäll.

Så fina saker. Kram Stina

Camillas Drömmar sa...

Har precis ett likadant durkslag, kköpte ett rosa sånt förra sommaren på rusta! Det hänger framme jämt:)
Fin vaxduk,har faktskt kommit mer och mer lite roligare och finare, det hurrar vi för:)

♥ Pia... sa...

hej du fråga mej om den där plåtskylten med rosor på i affären visste inte expediten inte var den kom ifrån?? men bak på skylten står det Triple House ..om det kan var någon hjälp?!! vilken gullig vaxduk du köpt dej...ha en trevlig påsk ..PIA

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättefina tavlor och durkslag!! Den vaxduken måste jag kolla in på Rusta! Tänk, man kan verkligen hitta jättafina fynd där numera! Skulle kanske velat haft en ljusare botrten på den, kanske det fanns med? Vaxduk är helt ok igen, med barn o barnbarn eller inte! Rosor tröttnar man aldrig på, jättesnyggt!!

Ha en jättebra påsk önskar Mari.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Jag hittade hit via Karin A. ...Men det känns som jag varit in här förut, för jättelängesen. Eftersom jag inte gjorde bokmärke så har jag inte hittat tillbaka. På Rusta kan man allt göra en del fynd. Vaxduk behöver jag med! Glad påsk.

Josefine sa...

Åhh vilka fina saker! :) Det är väl härligt med rosor! Glad påsk gumman! :) Kramar!!

Poppins sa...

Hej! Vilken trevlig blogg du har. Verkar som vi delar en passion för rosor!
Jag brukar också använda vaxduk utomhus på sommaren. Bra om man glömmer plocka in duken när det regnar! :)

Hulda sa...

Voksduken så jo veldig fin ut! :) billig også. Det er jo veldig praktisk også. Jeg har en hvit voksduk liggende på bordet i stua, med en løper oppå. :)

Anonym sa...

He, he men roser er jo såååå fint jo....

Er ikke det samme med voksduk lenger, for nå finnes det i så mange fine mønstre, det gjorde det ikke før...din voksduk var NYDELIG, og kjempe fint dørslag!

Fortsatt god påske til deg og dine!

Anonym sa...

Jasså det är till Rusta man ska fara då..

Jordgubbar med mjölk sa...

Vilken fin vaxduk! Är superpraktiskt när man har en kladdande familj :) Mysig blogg!