söndag, november 12, 2006

Datorkrångel igen.....och tack

Tyvärr verkar våra datorer vara hemsökta av diverse onda andra hela tiden. Ständigt datorkrångel gör att det är svårt att skriva inlägg i bloggen. Jag vill i alla fall tacka alla som skrivit så fina kommentarer i mitt förra inlägg. Det värmde! Att lägga in bilder här går inte just nu men vi jobbar på det. När man själv är helt okunnig i den tekniska datavärlden så blir man tyvärr beroende av andras välvilja och tid. Det sistnämnda en bristvara idag. En god väns son har förbarmat sig och gör vad han kan för att fixa strulet. Han har lyckats till hälften men en del återstår. Hade jag haft råd hade jag slängt ut datorrerna och köpt nya. Men, men. Egentligen är det bra datorer vi har... när de fungerar. Jag längtar tills jag kan göra fler inlägg med bilder. Så länge... ha det gott!

2 kommentarer:

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei og god dag.
Innom for å ønske deg en fin advendtstid. Håper dte står bra til saver dine innlegg.
Klem til deg.

Anonym sa...

Savner innleggene dine jeg også, Minne. Det er alltid så koselig å titte innom bloggen din. Håper du har det bra og at du har ei fin adventstid.