tisdag, maj 04, 2010

Löjligt glad!

Idag blev jag löjligt glad. Mitt bonusbarn Filippa mms:ade en bild på massa fina saker från en vindsröjning hon höll på med hos en gammal dam. Snabbt svarade jag och frågade om där inte fanns en gammal trästege! När hon svarade Ja sekunden senare höll jag på att svimma av glädje. Och ännu gladare blev jag när hon skickade en bild. Precis en sån som jag letat efter och längtat efter i flera år! Här är en bild på en liknande som jag fotat för flera år sedan. Snart, snart har jag en själv. Det finns bara ett litet problem med detta! Jag har ju lovat barnen att tatuera in namnet på den som fixar en stege till mig. Så snart står det Filippa på skinkan på mig ; ) I övrigt har dagen varit mycket trevlig med avslutning för en kollega som ska pensioneras. Efter en god lunch på Översten med utsikt över hela Malmö, så avslutade vi med en trevlig rundvandring i Västra Hamnen. En guide visade runt och berättade om de olika byggnaderna. Vinden blåste från havet och solen tittade fram ganska generöst. Småprat kolleger emellan gjorde det hela till en mysig eftermiddag. Ikväll kommer jag somna med skrattbubblor inom mig

2 kommentarer:

nettan sa...

har man lovat så har man .... kram

Gunilla sa...

Du vet att det finns hennatatuering