måndag, maj 03, 2010

Hej!

Jag tittar in och ser att det faktiskt är några stycken som fortfarande troget kommer in här. Då och då får jag glimtar av lust att återuppta bloggandet. Att berätta lite om hur livet spirar i min trädgård. Hur fåglarna kvittrar utanför mitt fönster om morgonen. Hur solen blänker till i vattenytan av poolen. Berätta om värmen i uterummet som får olivträden att slå nya blad. Om katten som smyger omkring i trädgården och leker med mina plastandungar i dammen. Visa bilder på det nya som växer fram i trädgården och min fina nya dubbeldörr som jag älskar. Fortsätt att hoppas - snart är jag kanske tillbaka igen.

3 kommentarer:

Helena sa...

Det låter bra, jag håller tummarna! :-)

nettan sa...

UNDERBART...... stor kram saknar dina inlägg .....

Annelie sa...

Jag väntar tills du kommer tillbaka... Håller utkik efter dig då och då.
Annelie