söndag, december 16, 2007

Rulla, rulla liten bulla

Idag har maken varit en hjälte och rullat 134 köttbullar så att julen är räddad. Hemma hos oss är det pappas köttbullar som gäller. Om åtta dagar är det julafton. Kan ni fatta det? Ljus och vackra julkulor pryder lite varstans här hemma. Men AKTA, AKTA för ljusen. För en liten stund sedan råkade en tidning komma för nära ett av våra värmeljus och flammade upp på en sekund. Som tur var satt jag nära och kunde snabbt springa med tidningen till köket. Så var försiktiga. Hoppas alla skyddsänglar vakar över oss så att vi alla kan njuta av julen!

4 kommentarer:

Lina Gardelid sa...

Nu är det jul-lotteri hos Lina på Gården! Välkommen att delta!!
Samtidigt vill jag önska dig en RIKTIGT GOD JUL!!

Kram Lina

Åsa sa...

God Jul på er..=) och ha det gott!
Julbullar är alltid gott! =)/åsa

Lotta 8`) sa...

Hejsan - mitt i julstöket vill jag bara hälsa på en kortis och önska dig en riktigt God Jul 8`)

Hannis sa...

Hej igen.
Hoppas allt är bra!
Har utmanat dig hos min blogg=))
Om du är sugen alltså.
Kram Hannis